Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
https://www.plantenman.nl/over-ons/veelgestelde-vragen/_426____NL
  • Nederlands
Zoek hier op naam of categorie
Winkelmandje
Deel via LinkedIn

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om op dezelfde dag dat u uw bestelling geplaatst hebt uw bestelling te versturen.
Echter kan het zo zijn dat de door u bestelde artikelen niet (voldoende) op voorraad zijn of dat het door u bestelde artikel op maat gemaakt moet worden of op kleur gespoten moet worden.
Als u exact wilt weten wat de levertijd van een product is kunt u ons bellen op +31(0)318 640 616

Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dat?

Als uw bestelling goed gegaan is en uw betaling is afgeschreven kan het gebeuren dat u geen bevestiging heeft gekregen. Kijkt u svp in uw e-Mail in de Spam box of de mail daar terecht is gekomen.
Daarnaast kan het zijn dat u per ongeluk uw mailadres niet juist heeft gespeld waardoor de bevestiging niet juist gestuurd kon worden.
Is beide niet van toepassing belt u ons op +31(0)318 640 616 of mail naar info@plantenman.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor al uw aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Retourneer uw product door de levering binnen 14 dagen terug te sturen. Is het product te groot of te zwaar? Dan maken we na de aanmelding een ophaalafspraak. Bestellingen die speciaal op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd. Bestelling annuleren of retourneren kan via het herroepingsformulier of per mail worden aangemeld naar info@plantenman.nl

Is mijn betaling goed ontvangen?

Als u uw bestelling heeft betaald met iDeal, dan is het bedrag meestal de volgende werkdag bij ons zichtbaar. Twijfelt u eraan of uw betaling goed gegaan is, belt u ons dan +31(0) 318 640 616.
Betaald u via een overschrijving of andere betaalmethode dan kan er maximaal 3 werkdagen tussen zitten voor we uw betaling zichtbaar hebben. Heeft u na 3 dagen nog geen reactie ontvangen bel ons dan op +31(0)318 640 616 of mail naar info@plantenman.nl 

Ik heb verkeerde gegevens ingevoerd, wat nu?

Geen enkel probleem. Als u een inlogaccount heeft aangemaakt kunt u uw gegevens zelf aanpassen door in te loggen en naar uw persoonlijke gegevens te gaan en deze te wijzigen.
Wij adviseren u wel om ons telefonisch of per mail de wijziging door te geven zodat wij uw bestelling niet naar een verkeerd adres sturen.

Ik wil mijn bestelling ruilen, wat nu?

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Retourneer je product door de levering binnen 14 dagen terug te sturen. Is het product te groot of te zwaar? Dan maken we na de aanmelding een ophaalafspraak.

Welke aflevermethodes zijn er?

Wij versturen onze producten met Expediteur van de Hoef uit Ede. Kleine paketten worden ondergebracht bij DPD. Breekbare pakketten worden door Expedite van de Hoef afgeleverd.

Ook kunnen we er voor kiezen om bij grote of breekbare zendingen de producten met eigen transportdienst bij u af te leveren.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Het product wordt binnen 1 werkdag door ons aangeboden aan de verzendmaatschappij. Afhankelijk van de verzendmaatschappij kan het maximaal 4 werkdagen duren voordat het pakketje bij u thuis is. De verzending is gratis boven de €75,00 excl. btw.

Mocht het zo zijn dat een product (deels) niet leverbaar is, dan laten wij dit binnen 1 werkdag weten per mail. Indien mogelijk kan er gekozen worden voor een vervangend product, als dit niet lukt wordt het geld teruggestort.

Zijn alle producten op voorraad?

Vanwege ons uitgebreide assortiment is het helaas niet mogelijk om alle producten op voorraad te hebben in ons magazijn in Ede.

Indien u er zeker van wilt zijn dat het door u gekozen product op voorraad is adviseren wij u telefonisch contact op te nemen via het telefoonnummer: +31 (0)318 640 616 of door ons te mailen naar info@plantenman.nl

Zijn alle producten te bekijken in de showroom?

In onze showroom hebben wij helaas niet alle producten staan welke op onze webshop vermeld staan.
Als u er zeker van wilt zijn dat het door u gewenste product te zien is onze showroom adviseren wij u telefonisch contact op te nemen op het telefoonnummer: +31(0) 318 640 616.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren de volgende verzendkosten binnen Nederland.

Bij een bestelling tot € 50,- bedragen de verzendkosten € 4,75
Bij een bestelling tot € 75 bedragen de verzendkosten € 8,40
Een bestelling boven de € 75 wordt kosteloos naar u toe verstuurd.