Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
categorieen
0
inloggen zoeken
https://www.plantenman.nl/contact/veelgestelde-vragen
Zoek hier op naam of categorie
Winkelmandje
Deel via LinkedIn
 

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn product?

Als het bestelde product bij ons op voorraad is, zal het dezelfde dag nog verstuurd worden. Echter kan het zo zijn dat het bestelde product niet op voorraad is. Deze zullen wij voor u bestellen bij onze leverancier. Zodra het product bij ons binnen is, zal het verstuurd worden. U krijgt uiteraard even een berichtje als uw product niet op voorraad is. Heeft u een product op maat besteld, of een pot welke op kleur gespoten moet worden, dan duurt de levertijd wat langer. Als u de exacte levertijd van een product wilt weten, kunt u ons bellen op +31(0)318 640 616.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dat?

Na het doen van een bestelling ontvangt u hiervan een bevestiging per email. Mocht de bevestiging niet in uw mail zitten, kijkt u dan in uw spam box of de mail daar terecht gekomen is. Mocht dit niet het geval zijn stuur dan een mail naar info@plantenman.nl of bel ons op +31(0)318 640 616.

Daarnaast kan het zo zijn dat u bij uw bestelling per ongeluk een verkeerd emailadres ingevuld heeft. Hierdoor kan de bevestiging niet verstuurd worden. Mocht dit het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat u alsnog de bevestiging in uw mailbox krijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor al uw aankopen* geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Wilt u het product retourneren, stuur het product dan binnen 14 dagen terug. Is het product te groot of te zwaar om op te sturen, dan maken wij een ophaalafspraak.
Wilt u, uw bestelling annuleren of retourneren dan kan dit via het herroepingsformulier op onze website. Mocht u hier niet uitkomen dan kan er ook een mail gestuurd worden naar info@plantenman.nl

(* Bestellingen speciaal op maat gemaakt of potten op kleur gespoten kunnen helaas niet gerouteerd  worden)

Is mijn betaling goed ontvangen?

Als u, uw bestelling betaald heeft met iDeal, dan is dit bedrag de volgende dag bij ons zichtbaar. Betaald u via een overschrijving of een andere betaalmethode, dan kunnen er maximaal 3 werkdagen tussen zitten. Heeft u na 3 dagen nog steeds geen reactie van ons gehad neem dan contact met ons op. Dit kan op +31(0)318 640 616 of via de mail: info@plantenman.nl

Ik heb verkeerde gegevens ingevoerd, wat nu?

Als u een inlogaccount heeft aangemaakt kunt u, uw gegevens zelf aanpassen. Dit doet u door in te loggen en naar uw persoonlijke gegevens te gaan. Daarna kunnen deze gegevens gewijzigd worden. Wij adviseren u wel, om de wijziging aan ons door te geven, zodat de bestelling op de juiste plek aankomt. Dit kan via de mail of telefonisch.

Ik wil mijn bestelling ruilen, wat nu?

Voor al uw aankopen* geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Het is wel belangrijk dat het product binnen 14 dagen teruggestuurd wordt. Via het herroepingsformulier op onze website kunt u, uw bestelling retourneren. Is het product te groot of te zwaar om op te sturen, dan maken wij een ophaalafspraak.

(* Bestellingen speciaal op maat gemaakt of potten op kleur gespoten kunnen helaas niet gerouteerd  worden)

Welke aflevermethodes zijn er?

Wij versturen onze producten met Expediteur van der Hoef uit Ede. Breekbare pakketten worden door van der Hoef zelf afgeleverd. Kleine pakketten worden ondergebracht bij DPD. 


U kunt er ook voor kiezen om bij grote of breekbare zendingen de producten met onze eigen transportdienst bij u te laten afleveren.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen in onze showroom in Ede.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Als het product op voorraad is zal het binnen 1 werkdag door ons aangeboden worden aan de verzendmaatschappij. Afhankelijk van de verzendmaatschappij kan het maximaal 4 werkdagen duren voordat het pakket bij u afgeleverd wordt.

Mocht het bestelde product niet op voorraad zijn, dan laten wij u dit binnen 1 werkdag weten. Mocht het product niet meer leverbaar zijn, dan er gekozen worden voor een alternatief product. Mocht dit niet lukken dan wordt uw geld terug gestort.

Alle bestellingen boven de € 25,00 worden (binnen Nederland) gratis thuisbezorgd.

Zijn alle producten op voorraad?

Vanwege ons uitgebreide assortiment is het helaas onmogelijk om alle producten op voorraad te hebben in ons magazijn in Ede.
Wilt u er zeker van zijn dat het door u gekozen product op voorraad is, neem dan even contact met ons op. Dit kan via de mail:
info@plantenman.nl of telefonisch +31(0)318 640 616.

Zijn alle producten te bekijken in de showroom?

In onze ruime showroom is het helaas niet mogelijk om alle producten te tonen van de webshop. Wilt u er zeker van zijn, dat het gewenste product in onze showroom te bezichtigen is, dan adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Let op: In onze showroom worden uitsluitend kunstplanten getoond.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland

Bij een bestelling tot € 25,00 bedragen de verzendkosten € 6,95
Bij een bestelling boven de € 25,00 wordt uw bestelling kosteloos verstuurd. 

Verzendkosten België, Duitsland en Luxemburg

Bij een bestelling tot € 500,00  bedragen de verzendkosten € 18,15
Bij een bestelling tot € 1000,00 bedragen de verzendkosten € 30,-
Bij een bestelling tot € 2000,00 bedragen de verzendkosten € 42,-
Bij een bestelling vanaf € 2000,00 wordt uw bestelling kosteloos verstuurd.

Verzendkosten naar andere landen op aanvraag,

Verzendkosten naar andere landen dan Nederland, België, Duitsland en Luxemburg op aanvraag. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@plantenman.nl of telefonisch contact op te nemen met +31(0)318640616

Welke maatregelen treffen jullie m.b.t. het coronavirus?

Hiervoor verwijzen wij u naar onze blog.

Blog coronavirus